Tiskin takana

Tämä blogi on mielestäni ihan hulvattoman hauska! Johtuneeko sitten omasta asiakaspalvelutyötaustastani, mutta tunnen suurta myötätuntoa kirjoittajaa kohtaan sekä samalla kaikkia muita asiakaspalvelussa työskenteleviä kohtaan koska kaikilla on jokseenkin AINA JA IKUISESTI nämä samat ongelmat eri variaatioina.

Suosittelen tätä blogia eritoten niille, jotka eivät ole asiakaspalvelutyössä vaan asiakkaita. Varmaan sieltä jostain voit löytää itsesi, hävetä ankarasti ja seuraavan kerran asioidessasi voit parantaa pahat tapasi.

******

Toinen erityisesti ei-asiakaspalvelijoiden pakko lukea-blogi on Aasiakas.net, eli

Asiakas on Aina Väärässä

Lukekaa ja hävetkää! On se vain uskomatonta kuinka ihminen voi käyttäytyä, mutta en hetkeäkään epäile yhdenkään jutun todenperäisyyttä koska todellakin, näihin on törmäilty.

Suuri, harras toive on se, että edes yksi ihminen näitä lukiessaan kokisi pienen omantunnon pistoksen ja parantaisi tapansa.

Kummatkin siis erittäin viihdyttäviä, hauskoja ja toivottavasti opettavaisia!

(Mistä tulikin vielä mieleeni että erittäin hyvää opintomateriaalia kaikille asiakaspalveluun opiskeleville!)